poniedziałek, 4 kwietnia 2011

skojarzenia

brzuch - miłość, macica, ja, pępek, boli, bańka



ból - spadanie, walka, panika, moc, brak oddechu, tryb, kat, chwila



życie - miłość, cud, kwiat, otwarcie, deszcz, cierpienie, rzeka, moc, błyskawica, praca, troska 24 h, dziwne, ciągła



pępowina - kontrola, transfer, twardy fiolet, jedzenie, smycz, sznur, perlisty, nie ma



karmienie piersią - lizak, przepływ, spokój, miód, suka, bolący bok, ciepło



dziecko - symbioza, ja, zapach, cudo



matka - ojciec, koszmar dobra, wiedźma, kolebka, ziemia, piekło i niebo, chłód i gorąc; nie wiem kto, zgubiłam się, ktoś bliski; baba z siatami, łącznik



kobieta - limit, kwiat, całość, uprzedzenie; nie wiem kto, zgubiłam się jako kobieta; 90 - 70 - 90, gąszcz, bogini, posąg, walka



macica - symbol, worek, zmęczenie, jaskinia, grota, spadochron, dom, powrót, balon, wnętrze, źródło



ciało - gorset, motywacja, bladość, maszyna, materiał łatwodeformowalny, jaskinia, ciepło, gromadzenie, moje, dom



ciąża - finał, uskrzydlenie, oczekiwanie, strach, szafa, przechowalnia,  bycie, pełnia, zmiany, czas



macierzyństwo - rozkosz, poświęcenie, walka, magia, zmysłowość, potęga, niespodzianka, ja, symbioza



poród - rozdwojenie, koszmar, spotkanie, przejście, wysiłek, spełnienie, radość, otwarcie, wydalanie, tunel, krążenie, szybkość, po prostu, chwila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz